Naar huis - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Henryvanlieshout - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Henryvanlieshout - WaarBenJij.nu

Naar huis

Door: Henry

Blijf op de hoogte en volg

11 September 2014 | Nederland, Nijmegen

Hallo iedereen,
Zoals jullie al bij de vorige reacties van sommige mensen hebben kunnen lezen,is het nu definitief dat ik de sint maartenskliniek ga verlaten.
Na een gesprek afgelopen dinsdag met de dokter is er toestemming gegeven om 2 weken eerder te vertrekken dan wat de bedoeling was.
Ook zei hij tegen mij dat ik hem erg heb laten verbazen met mijn snelle herstel.
Ook zoals verwacht kan ik mijn therapie verder vervolgen bij Ton Retera.
Het gaat erg goed maar ben er nog niet,ik moet nog werken aan mijn knie,stabiliteit,kracht en conditie,dit zal nog wel enige tijd duren.
Dat zal wel even wennen zijn want in het ziekenhuis ligt er iedere dag een planning voor me klaar en thuis zal ik het allemaal zelf moeten doen.
Ook zal ik mijn kamergenoten moeten missen want je bouwt er toch een band mee op,we zitten tenslotte allemaal in hetzelfde schuitje.en zeer zeker de verpleging waar ik zeer veel respect voor heb gekregen.
Ook zal het wel erg rustig worden op de afdeling als ik er niet meer ben,jullie allemaal wel bekent waarom.
Ik zal jullie nog een beetje op de hoogte houden hoe het thuis verloopt,maar zal wat langer duren omdat het herstel nu een stuk langzamer gaat.
Ik ga nu even 2 weken met Sandra genieten,omdat ze vakantie heeft,en tussendoor therapie volgen.
In ieder geval allemaal bedankt die de moeite hebben genomen om deze blog te volgen.
Ik ga nu mijn spullen pakken,nog een nachtje slapen en dan richting Deurne!
Groetjes Henry

  • 11 September 2014 - 19:30

    Anke:

    Yes!!!! Wat een geweldig nieuws. Geniet ze van elkaar. Julie redden het samen wel.

  • 11 September 2014 - 20:05

    Marion:

    Hey broertje,
    Morgen is het dan zover,
    Heerlijk naar huis!
    Eigen bedje,omgeving,samen met sandra.
    Geniet samen van die twee weken.
    Het is jullie DUBBEL EN DWARS GEGUND!!
    We spreken elkaar nog.

    groetjes van ons allen hierzo.
    Doeiiiiiiii

  • 12 September 2014 - 07:38

    Jo:


    goede morgen henry en sandra


    de grote dag is aan gebroken dat je weer naar huis mag

    wie had dit gedacht niemand geniet nu samen je hebt het verdiend



    groetjes

  • 12 September 2014 - 09:38

    Franka:

    hoi henry

    eindelijk is het dan zover je mag naar huis geweldig
    geniet er samen met sandra van
    we wensen jullie het aller beste

    groetjes theo en franka

  • 12 September 2014 - 12:27

    Riky:

    Hoi Henry,

    Geniet samen met Sandra!
    Welkom terug in de Zeilberg.
    Groetjes..

  • 13 September 2014 - 13:05

    Jan Van De Wassenberg Kamergenoot:

    Henry,
    Bedankt voor de gezelligheid en steun op kamer 15. We zullen je missen.
    Heel veel succes bij je verdere herstel. Met jouw spirit gaat dat zeker lukken.
    Groetjes ook aan Sandra,
    Jan

  • 15 September 2014 - 21:20

    Sjan:

    Hoi Henri
    super om te lezen hoe goed het gaat en dat je weer thuis bent
    geniet maar lekker met sandra en de rest komt ook wel dat lukt jullie wel
    groetjes sjan henri

  • 20 September 2014 - 10:48

    Mario:

    Hey broertje,

    Je bent nu al ff weer thuis,en hoe bevalt het.
    Gaat alles naar wens of valt het tegen.
    Ook dit is weer een omschakeling in jullie leven.
    En ook daar komen jullie weer uit.

    We spreken elkaar.

    De groetjes.......fam lagarde.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2014

Thuis

11 September 2014

Naar huis

03 September 2014

Goede vooruitzicht

21 Augustus 2014

Aan het fietsen

11 Augustus 2014

Revalidatie 11-08-2014

Actief sinds 26 Juli 2014
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 8843

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: