Revalidatie - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Henryvanlieshout - WaarBenJij.nu Revalidatie - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Henryvanlieshout - WaarBenJij.nu

Revalidatie

Door: Henry

Blijf op de hoogte en volg

26 Juli 2014 | Nederland, Nijmegen

Mijn vorige blog was geen succes,konden geen reacties geplaatst worden en sommigen konden het niet eens lezen.
Dus doe ik hier maar eens een poging.
Vandaag zaterdag 26 juli.
Vandaag geen therapie,ik mocht vandaag eens lekker uitslapen want door de week staan ze al om 6 uur langs mijn bed.
Vandaag heb ik me zelf aangekleed,wat nog wel een heel karwei is,maar het gaat wel.
Ik kan ook al goed van mijn bed in de rolstoel gaan zitten en daarbij even op mijn benen leunen.
Iedere dag merk ik dat het steeds een klein beetje beter gaat.
Vanmiddag met mijn bezoek in het restaurant een bakje koffie gedronken en gezellig gekletst.
Want nu ik goed in de rolstoel kan zitten kan ik ook af en toe ergens anders heen en hoef ik niet de hele dag op mijn kamer te blijven.
Zondag nog een rustdag en dan gaan we er maandag weer volle bak tegenaan.
Ik heb de hele dag door therapie,dus er wordt hier hard aan gewerkt om me weer op de been te krijgen.
Gisteren met ondersteuning en pauzes toch ongeveer 100 meter gelopen.
DUS HET BEGIN IS GEMAAKT!!

  • 26 Juli 2014 - 18:54

    Monika:

    Dat klinkt goed allemaal! Positief blijven brengt je het verst let maar op!
    Groetjes, Maarten en Monika.

  • 26 Juli 2014 - 19:47

    Marion:


    Komt allemaal goed broertje.....
    Me kaarsjes branden nog steeds.....
    Ik spreek je nog.....

    Groetjes van hans jordy amber en natuurlijk van mij...

  • 26 Juli 2014 - 21:43

    Sandra:

    komt wel goed schatje.....

  • 26 Juli 2014 - 22:12

    Mark Jouwe Lievelingsneefke! :

    Je blijft ons verbazen,
    Vanaf dat dit allemaal begon tot zover je nu al bent.
    En ut einde van de vooruitgang is nog laaaang nie in zicht!
    Top Henry! Ga zo door!

  • 26 Juli 2014 - 22:57

    Davy:

    Wauw Henry, klinkt helemaal geweldig. Wat een voortgang sinds je uit het Elkerliek bent vertrokken. Helemaal geweldig! Ga zo door, het gaat je lukken! Geniet nog maar even van je vrije dag morgen!

  • 26 Juli 2014 - 23:45

    Hans Van Toer:

    zet hem op henry, dit klinkt gelukkig alweer een stuk beter als 2 weken terug.

  • 26 Juli 2014 - 23:51

    Mart En Silvia:

    Echt Henry toppertje...
    Wij hebben nu ook weer er hoop bij gekregen
    Echt super kerel..ga zo door man
    Ook al gaat t niet zo snel goed opbouwen is veel belangrijker
    Tot gauw ...gr ons2

  • 27 Juli 2014 - 07:49

    Ria En Ger Joosten:

    Klinkt niet verkeerd Henry. Houd de moed er in. Het is de moeite waard om tot het uiterste te gaan.

  • 27 Juli 2014 - 09:11

    Marco:

    Hai Hendrik,

    Rust goed uit vandaag en dan er weer vol tegen aan. Ik ken je je gaat dit tot een goed einde brengen. Succes en sterkte voor jullie beide.


  • 27 Juli 2014 - 09:47

    Arie & Mieke:

    Ga zo door.

    Dit is toch positief.

    En rust vandaag maar goed uit

    En morgen er fris tegen aan .

    Houd de moed er maar goed in dat helpt zeker.

    Henry heel veel succes voor jullie beide

  • 27 Juli 2014 - 10:12

    Gitte:

    Goed bezig! Fijn dat het zo goed met je gaat en dat je je voor 1000 % inzet! Trots! Dan mag het in het weekend toch wel een "hotelletje" zijn zoals je zei...;) Zet hem op!


  • 27 Juli 2014 - 11:11

    Mia:

    Hoi Henry
    Al zie of hoor ik je elke dag, het is ook heeeeeeel fijn, om te lezen, hoeveel mensen je nu al volgen en steunen door hierop te reageren.
    Gelukkig zien we nu weer positieve dingen. Geweldig zoals je inzet is.
    Ik ben in ieder geval erg trots op je
    GA ZO DOOR !!!!!!!!!

  • 27 Juli 2014 - 15:23

    Rob:

    Goed bezig collega, kom binnenkort effe een bakje doen,zal wel in een weekend zijn maar laat ik van te voren wel eff weten.

    ik zou zeggen vooral op de ingeslagen weg doorgaan en probeer dat super positieve vast te houden.

    Groetjes,

  • 27 Juli 2014 - 15:34

    Miriam Linders:

    Goed nieuws...zet hem op!!! Groetjes

  • 27 Juli 2014 - 17:43

    Kristel:

    TOP Hendrik! Super goed nieuws, heel blij mee! Zet m op! Groetjes Kristel

  • 27 Juli 2014 - 18:30

    Louis:

    hey kerel wederom super om te lezen onvoorstelbaar jullie tweetjes houd dit vast want je ziet wat die positieve instelling oplevert ............ en wij komen je een keertje opzoeken daar grtz v ons

  • 27 Juli 2014 - 20:42

    Coby :

    Fijn om te horen .
    Geniet van je vrije tijd , morgen is het weer hard werken !!!!!!!!!!!!

    XXX uit Gimmert

  • 27 Juli 2014 - 22:13

    Harry Van Heugten:

    Hallo Henry goed om te horen dat je vooruit gaat ,ik was wel geschrokken maar wat ik nu lees en je houdt deze positiviteit vast kun je vast wel weer meer naar het restaurantje.
    Gr Harry van Heugten

  • 28 Juli 2014 - 09:20

    A3:

    He maatje was goed om je vrijdag zo opgewekt en vol energie,
    Te zien geweldig hoe je je er doorheen slaat.
    Ga zo door.
    Ik kom vlug weer een keerdje aan.
    Gr A3 en de rest

  • 28 Juli 2014 - 16:58

    Riky Adriaans:

    Hoi Henry, positief nieuws! Fijn om te horen! Groetjes uit Zeilberg

  • 28 Juli 2014 - 18:17

    Mariet`:

    Beterschap Henry!! Hopelijk gaat het herstel toch, misschien langzaam, maar zeker vooruit!

  • 04 Augustus 2014 - 10:23

    Monique Boetzkes:

    Hallo Henry, fijn te horen dat je vooruitgang boekt. Wie had dat gedacht die eerste dagen. Ga zo door.

  • 07 Augustus 2014 - 13:51

    Anja Arts:

    Hoi Hendrik,

    Hoe gaat het nu? Gaat de therapie goed? En was het weekendje thuis fijn? We horen het hopelijk snel weer. Beterschap, en hopelijk komt alles goed!

  • 08 Augustus 2014 - 23:54

    Paul Angelique Robbin Lonneke:

    Hoi Henry, harstikke fijn dat 't al zo vooruit gaat met de revalidatie
    via ons thuis werden we een beetje op de hoogte gehouden toen we op vakantie waren .
    Maar nu kunnen we 't zelf weer volgen.
    Henry veel kracht en beterschap gewenst namens ons Gr PARL.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2014

Thuis

11 September 2014

Naar huis

03 September 2014

Goede vooruitzicht

21 Augustus 2014

Aan het fietsen

11 Augustus 2014

Revalidatie 11-08-2014

Actief sinds 26 Juli 2014
Verslag gelezen: 722
Totaal aantal bezoekers 8849

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: