Aan het fietsen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Henryvanlieshout - WaarBenJij.nu Aan het fietsen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Henryvanlieshout - WaarBenJij.nu

Aan het fietsen

Door: Henry

Blijf op de hoogte en volg

21 Augustus 2014 | Nederland, Nijmegen

Hallo iedereen,
Hier weer een klein verhaaltje over de revalidatie.
Het gaat nog steeds iedere dag een beetje beter. Afgelopen weekend heb ik boven in mijn eigen bed geslapen. Ook gedoucht.
Ik loop al steeds vaker(en sneller) zonder krukken,wie had dat gedacht een paar weken geleden.
De rollator heb ik ook al niet meer nodig.
Ik ben ook al aan het fietsen,gisteren nog op een driewieler maar vandaag al op een gewone fiets.
Dat ging harstikke goed,ook het op en af stappen ging goed.
Volgende week mag ik buiten lopen met een loopgroep en buiten fietsen in het verkeer. Ook doe ik judo,aqua joggen,kracht training. Dus schema zit vol genoeg.
Dus mijn electrische fiets,die ik eigenlijk al afgeschreven had kan ik toch weer gebruiken.
Het afvallen gaat iets minder hard omdat mijn spieren sterker worden en deze meer wegen dan vet. Dit is met de dietist besproken.
Nog even en ik ga hier met een sixpack naar buiten.
Groetjes Henry

  • 21 Augustus 2014 - 17:51

    Jo:


    he kanjer

    nog even en dan ben je thuis wie had dat gedacht niemand je bent een echte doorzetter

    dan kunnen we een ijsje gaan eten als het weer het toe laat en je kunt goed met de fiets overweg

    ga zo door hoor je

    groetjes jo

  • 21 Augustus 2014 - 17:56

    Anke:

    Wauw wat ben jij een doorzetter!! Je bewijst keer op keer dat waar een wil is ook wel degelijk een weg is. Ontzettend veel respect.. die sixpack komt er idd wel en anders verkopen ze die in de supermarkt ook nog.... kom je snel een keer opzoeken. Ga zo Door! !!

  • 22 Augustus 2014 - 17:54

    Rob V Lieshout:

    Hey henry
    kei goed ga zo door komen binnekort een keer aan
    gr en kop op

  • 22 Augustus 2014 - 20:00

    Riky Adriaans:

    Hoi Henry,
    Dan zie ik je misschien wel weer fietsend in de Zeilberg!
    Kei goe!

  • 23 Augustus 2014 - 19:48

    Mart V Dam:

    Hallo Henry
    Wij horen het graag dat het zo goed gaat met je maar loop niet te hard van stapel en doe het rustig aan met je lichaam en luister er goed naar maar wij zijn er zeer blij mee dat het zo goed gaat hadden we een paar weken niet mogen hopen maar ga zo door de aanhouder wint groetjes Mart en Silvia

  • 24 Augustus 2014 - 20:43

    Paul Angelique Robbin Lonneke:

    Hoi Henry,

    hopelijk heb je weer een fijn weekend gehad thuis samen met Sandra.
    Iedere keer lezen wij weer graag jou nieuwe verslagen met de vooruitgangen die je boekt.
    Wetende dat je hier ook heel erg je best voor doet hopen wij dat er nog steeds winst mee te behalen is de komende tijd. Heel veel sterkte gewenst. gr fam Nelemans

  • 25 Augustus 2014 - 11:46

    Bert:

    Hoi Henry,

    goed te lezen dat het nog goed vooruit gaat met je.

    Ga door en we zien je binnenkort dan wel weer.

    groeten Bert

  • 26 Augustus 2014 - 22:05

    Coby En De Rest Uit Gimmert:

    Hey Henry en Sandra

    Nog ff Sandra en je hebt je manneke weer thuis !!!!!
    Dat zou top zijn , met zo'n inzet , en discipline en doorzettingsvermogen gaat dat zeker lukken .

    Hey kanjer we komen snel naar je Sixpack's kijken ( het mogen er ook meer zijn hoor. )

    Heel veel liefs en groetjes uit Gimmert xxxxxxxx 1000 maal

  • 27 Augustus 2014 - 07:40

    Je Zussie:

    Hey broertje,

    Alweer in het midden van de week,dagen gaan snel.
    Herstel gaat nog steeds naar behoren.
    Al lekker buiten geweest,of niet?
    Ik spreek je van de week..
    Praten we weer ff bij..

    Groetjesssssss. De fam.lagarde..en nog steeds uit deurne....

  • 02 September 2014 - 09:48

    Coby:

    Hoi Henry

    Vraagje hoe is het met je ??
    Was je het weekend weer lekker thuis geweest ?

    Groetjes van ons allemaal hier .
    xxxxx 1000 maal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2014

Thuis

11 September 2014

Naar huis

03 September 2014

Goede vooruitzicht

21 Augustus 2014

Aan het fietsen

11 Augustus 2014

Revalidatie 11-08-2014

Actief sinds 26 Juli 2014
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 8839

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: