Thuis - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Henryvanlieshout - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Henryvanlieshout - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Henry

Blijf op de hoogte en volg

01 Augustus 2014 | Nederland, Nijmegen

Vandaag 3 weken en 1 dag na mijn ruggenmerginfarct weer even thuis dit weekend.
Ben benieuwd hoe dit gaat.
Het revalideren gaat buiten verwachting steeds beter,ik ga niet met stappen vooruit maar met sprongen.
Gisteren bij de therapie zeiden ze zelfs dat ze elke dag wel iets anders moesten verzinnen voor mij,zo hard ga ik vooruit.
Daarom gisteren geprobeerd met krukken te lopen,dat ging goed,maar mag nog niet zonder begeleiding lopen.
Vandaag moest ik om 8 uur al therapie om weer te lopen met krukken,daar werd ik toch weer met de neus op de feiten gedrukt,dat te snel willen gaan ook niet altijd goed is,omdat ik bijna gevallen was omdat ik te grote stappen wilde zetten.
En dat kan mijn knie ook nog niet aan,omdat deze nu ook weer erg zwak is geworden en daar ook aan gewerkt moet worden.
Ik heb nu zolang een brace van de sint maartenskliniek meegekregen voor mijn knie en heb extra oefeningen gekregen om mijn knie weer sterker te krijgen.
De dofheid in mijn benen neemt ook steeds meer af maar nog niet helemaal weg.
Na het weekend horen jullie wel hoe het dit weekend thuis is gegaan,zondag voor 21.00 moet ik weer terug zijn in het revalidatiecentrum.
Iedereen bedankt voor de reacties.
Nogmaals,dit weekend doen we rustig aan en willen we voor ons zelf houden,neemt niet weg dat we superblij zijn met de kaartjes sms-jes mailtjes en belletjes en bezoekjes die ik al allemaal gehad heb..
Daar zijn we heel dankbaar voor en helpt zeker mee aan mijn herstel en positiviteit.
Groetjes Henry

  • 01 Augustus 2014 - 18:36

    Theo En Franka:

    hoi henry
    fijn om te lezen dat het steeds een beetje vooruit gaat
    we wensen jouw en sandra het allerbeste toe
    een heel fijn weekend samen
    gr theo en franka

  • 01 Augustus 2014 - 23:58

    Riky Adriaans:

    Geniet samen met Sandra van alle kleine dingen!
    Groetjes.

  • 02 Augustus 2014 - 10:51

    Mia:

    Hoi Henry
    Fijn om even thuis in je eigen vertrouwde omgeving te zijn
    Geniet er samen van, zodat je er komende week weer vol tegenaan kunt
    Groetjes

  • 03 Augustus 2014 - 22:11

    Arie Mieke :

    goed Henry ga zo door fijn dat het zo goed vooruit gaat we hebben in Kevelaer en in Maastricht een kaarsje gebrand speciaal voor jou ,en de mensen van de vliegramp .we komen je snel opzoeken groetjes Arie Mieke

  • 04 Augustus 2014 - 21:58

    Ria En Ger Joosten:

    Dat zijn goeie berichten Henry. Een lange weg, maar het lijkt er op dat die begaanbaar is. Zet hem op.

  • 05 Augustus 2014 - 08:10

    Coby:

    Hoi Henry en Sandra
    Wat zijn wij benieuwd , naar hoe het is gegaan thuis !!!!!!!!!!!
    En hoe is het gegaan ??????
    Werk ze .
    Heel veel groetjes uit Gimmert xxx 1000 maal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2014

Thuis

11 September 2014

Naar huis

03 September 2014

Goede vooruitzicht

21 Augustus 2014

Aan het fietsen

11 Augustus 2014

Revalidatie 11-08-2014

Actief sinds 26 Juli 2014
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 8838

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: