Goede vooruitzicht - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Henryvanlieshout - WaarBenJij.nu Goede vooruitzicht - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Henryvanlieshout - WaarBenJij.nu

Goede vooruitzicht

Door: Henry

Blijf op de hoogte en volg

03 September 2014 | Nederland, Nijmegen

Hallo iedereen. Hier weer een update van mijn vooruitgang. Ik ben inmiddels mijn krukken en loopstok ook weer kwijt dus mijn 1ste doel is dus bereikt. Ik loop nu zonder hulpmiddelen het ziekenhuis rond. Op naar het volgende doel en dat is dat ik mijn eigen werk bij ARTE weer kan hervatten. En als ik daar nu op vooruit kijk en hoe het nu gaat moet dat geen probleem zijn dus zijn ze me daar nog niet kwijt. Maar ook nog letterlijk het doel om mijn hobby handboogschieten op te pakken. Vandaag op de fiets ubbergen nog wat verkent met de therapeut,maar berg en dal is er niks bij en dan komt conditie erbij kijken. De einddatum dat ik de st.maarten zou verlaten was vrijdag 26 september,maar ze zijn in overleg om mij volgende week vrijdag 12 september al naar huis te sturen. Dit ook naar aanleiding hoe hard ik vooruit ben gegaan en wat ik allemaal al kan. Maar als ik thuis ben dan moet ik nog bij Ton Retera therapie gaan volgen om de kracht in de spieren nog goed aan te sterken en aan conditie te werken. En ook om de stabiliteit nog te verbeteren. Ik hoef gelukkig niet meer naar Nijmegen om in dagtherapie te gaan,omdat ik ver genoeg ben omdat bij Ton te doen. Maar een ieder die mij in Helmond of begin st.maarten heeft gezien en daarna niet meer,zal er van op kijken wat ik allemaal weer kan. En ik kan het niet vaak genoeg zeggen, de steun die Sandra en ik krijgen van iedereen op wat voor manier dan ook doet ons zeer goed. Het heeft in ieder geval ook meegeholpen hoever ik nu ben. Maar vooral de steun ook aan Sandra want ze kijken alleen maar naar patiënt en vergeten de partner. Groetjes uit Nijmegen

  • 03 September 2014 - 21:27

    Marion:

    Hey broertje,
    Das nog eens goei nieuws om te lezen.
    Probeer al de hele avond te bellen maar zoals ik lees ben de veul op rak....
    Dan is het aftellen begonnen voor jullie ,ben benieuwd..
    En inderdaad wie o wie had dit allemaal verwacht.HELEMAAL NIEMAND!!!!!
    Nou het beste en ik spreek je wel weer...
    Groeten van ons allen hiezo......
    Doeiiiiiiiii.....

  • 03 September 2014 - 21:49

    Riky Adriaans:

    Hoi Henry,

    Zeer positief nieuws voor jou en Sandra.
    Fijn dat juliie gauw weer samen thuis zijn en kunnen genieten.
    Tot gauw in de Zeilberg!

  • 03 September 2014 - 22:05

    Franka:

    hoi henry


    dat is nog eens heel goed nieuws
    fijn dat alles zo goed met je gaat.
    en dat je snel naar huis mag.
    wij wensen jouw en sandra het aller beste toe.


    groetjes theo en franka

  • 04 September 2014 - 00:14

    Mia:

    Geweldig nieuws !!!!!!!!!!!!!
    Wie had dit gedacht. Door je positieve instelling en doorzettingsvermogen heb je dit toch maar geflikt.
    Nu het laatste stukje nog, maar ook dat gaat je lukken.............zeker te weten.
    Succes met wat nog komen gaat.

    groetjes


  • 04 September 2014 - 09:36

    Anke Kuypers:

    wauw klinkt heel goed allemaal!. wij zullen je vrijdag eens live komen aanschouwen. kunnen we van je zelf horen hoe het gaat en hoe het ook met sandra gaat!

  • 07 September 2014 - 20:55

    Paul En Angelique Nelemans:

    Hoi Henry en Sandra,

    Harstikke fijn nieuws zet hem op deze laatste week en vooral veel kracht en sterkte toegewenst als je weer thuis bent voor jullie beiden.
    We spreken elkaar weer gauw gr Paul en Angelique Nelemans

  • 10 September 2014 - 07:42

    Marion:

    Hey hendrik,

    Goed nieuws gehoord van hans...
    Zelf druk dagje gehad dus niet gebeld met je...
    Heerlijk gevoel moet dat geven of niet...
    Spreek je van de week wel over wat er verders komen gaat...

    Groetjes van ons hierzo......
    Doeiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2014

Thuis

11 September 2014

Naar huis

03 September 2014

Goede vooruitzicht

21 Augustus 2014

Aan het fietsen

11 Augustus 2014

Revalidatie 11-08-2014

Actief sinds 26 Juli 2014
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 8829

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: