Revalidatie henry - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Henryvanlieshout - WaarBenJij.nu Revalidatie henry - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Henryvanlieshout - WaarBenJij.nu

Revalidatie henry

Door: Henry

Blijf op de hoogte en volg

07 Augustus 2014 | Nederland, Nijmegen

Hallo allemaal. Hier weer een update vanuit Nijmegen. Mijn revalidatie gaat zo snel, dat ik het soms zelf niet kan bevatten. Zelfs de de dokter zei dat ik hem elke dag deed verbazen zo goed dat het ging,en dat ik zo door moest gaan.Vanmorgen heb ik met mijn therapeute Petra een groot rondje om het gebouw gelopen met de rollator. Dat ging zo goed dat ik nu zelfs naar de therapie mag lopen ipv de rolstoel. Thuis mag ik met krukken lopen maar wat langere afstand bijna met de rollator. Sinds gisteren middag ben ik ook weer zelf gaan plassen. Dit zet op moment ook goed door. Dus catheriseren hoeft nu dus ook niet meer. Sinds gisteren ben ik ook aan het leren om trap te lopen,dat gaat al best goed,nog wel met een kruk erbij natuurlijk,maar het lukt wel,al weer een doel behaald.Ben mij ook weer aan het voorbereiden op het weekend dan mag ik weer een weekend naar huis. En ik ga er nog steeds voor en laat zeer zeker de moed niet hangen. Maar dat hadden jullie wel door. Groetjes Henry

  • 07 Augustus 2014 - 11:49

    Jo:


    hoi henry

    fijn om dit weer allemaal te horen wisten wel dat jij een doorzetter was

    en heel positief was waren ze dat allemaal maar was de wereld meschien

    ook anders maar ik zie je in het weekeinde weer

    ga nu weer kaarsjes aan steken

    groetjes jo

  • 07 Augustus 2014 - 12:07

    Mia:

    Hoi Henry

    Je bent een echte doordouwer !!!!!!!!!!!
    Er is nog geen dag voorbij gegaan, of je had iets positiefs te melden.
    Je bent een KANJER.
    Nog even volhouden en het komt allemaal weer goed

    groetjes

  • 07 Augustus 2014 - 15:45

    Riky Adriaans:

    Hoi Henry,

    Fijn om te horen dat het zo goed vooruit gaat!
    Alles komt goed, volhouden zo!

    Groetjes, Riky

  • 08 Augustus 2014 - 09:02

    Je Zussie:

    Hey hey,
    Vandaag is de dag weer aangekomen dat je op weekend mag.
    Geniet er weer van net als de vorige keer..
    Spreek je nog!!

    Groetjes van de lagarde's...

  • 08 Augustus 2014 - 20:14

    Anke:

    Wauw henry!! Wat een doorzetter en vechter ben je. Petje af en veel respect Hoe jij/ jullie je hier doorheen slaan. Ik volg je ontwikkelingen graag mee. Groetjes anke

  • 08 Augustus 2014 - 21:28

    Tante Lenie En Oom Harrie:

    Hoi Henry,heb deze link van ons Anke door gekregen. Wat een goed bericht om te horen. Fantastisch! Hadden van jullie mam al gehoord dat je een echte doorzetter bent.fijn dat je ook het weekend naar huis mag. Je komt er wel,zeker weten. Wij wensen jou vanuit Gemert heel veel moed en beterschap.Liefs en een knuffel van ons.

  • 09 Augustus 2014 - 10:31

    Bert:

    Hoi Henry,
    no d moandag ben de wir me grouwte passe vurruit gegoan less k nouw.
    goe um te huere.
    zie uw binnekort dan wel ne kir bei dn handboog.

    groetjus Bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2014

Thuis

11 September 2014

Naar huis

03 September 2014

Goede vooruitzicht

21 Augustus 2014

Aan het fietsen

11 Augustus 2014

Revalidatie 11-08-2014

Actief sinds 26 Juli 2014
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 8831

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: