Revalidatie 28-07-2014 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Henryvanlieshout - WaarBenJij.nu Revalidatie 28-07-2014 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Henryvanlieshout - WaarBenJij.nu

Revalidatie 28-07-2014

Door: Henry

Blijf op de hoogte en volg

28 Juli 2014 | Nederland, Nijmegen

Ik wil eerst iedereen bedanken voor de reacties en steun die ik heb gekregen.dat doet me erg goed!
Vandaag een drukke dag gehad.
Maatschappelijk werk is langs geweest.
Gewone therapie gehad en weer een stukje gelopen,wel met ondersteuning en af en toe zitten.
Maar ik heb weer wat stapjes gezet.
Een gesprek met de dokter gehad en die is ook hoopvol maar toch wat terughoudend dat ik weer kan lopen.
Hij kan natuurlijk ook niks beloven maar het gaat wel allemaal erg voorspoedig.
Ook ergotherapie gehad en die had het idee om het weekend op weekend verlof te gaan.
Dit moest wel allemaal goedgekeurd worden door de arts.
Want er moet wel het een en ander geregeld worden,bijv. Een ziekenhuisbed en de rolstoel moet mee naar huis.
En deze week nog even oefenen om in en uit de auto te komen.
Ik kijk er wel naar uit om weer eens lekker thuis te zijn.
Maar...hoe goed bedoeld het ook is van iedereen,we willen eerst eens zelf uitproberen hoe het gaat thuis dit weekend voordat we visite kunnen ontvangen.
Dus ik ga me deze week weer flink inzetten om het thuis allemaal zo gemakkelijk mogelijk te maken voor ons.
Spannend!!
Ik hou jullie op de hoogte,maar waarschijnlijk niet iedere dag.

  • 28 Juli 2014 - 21:29

    Mia:

    Hoi Henry

    Ja, het was een drukke dag vandaag, maar wat een feest, als je a.s. weekend al even naar huis zou kunnen. Tot nu toe gaat het heel voorspoedig, waar ik erg blij mee ben.
    we hopen,dat dit zo doorgaat en aan je positiviteit en inzet zal het niet liggen.
    Rust nu maar uit, want morgen is het weer volle bak.
    Groetjes en tot gauw
    Mia

  • 28 Juli 2014 - 22:38

    Nicole:

    Hopelijk mag je een weekendje naar huis! !
    Geniet er van Als het zo is,
    En ga zo Door!

  • 28 Juli 2014 - 23:42

    Riky Adriaans:

    Hoi Henry,

    Fijn als je het weekeinde naar huis zou mogen.
    Kun je samen met Sandra in je vertrouwde omgeving zijn.

    Geniet ervan!

    Succes met je verdere revalidatie!

    Groetjes, Riky

  • 29 Juli 2014 - 08:29

    Marion:

    Hey broertje,

    Das ff wa goei nieuws.
    D'r waren we aan toe...
    Komt door al jou inzettingsvermogen en die hele grote berg positieviteit.....
    Dat nemen ze jou nooit af...

  • 29 Juli 2014 - 09:38

    Je Vrouwtje:

    Je bedje is besteld....nog 3 nachtjes slapen en dan mag je naar huis!

  • 29 Juli 2014 - 10:22

    Leo En Adriënne:

    Hoi Henry

    Ik geloof toch echt dat wonderen bestaan!!!!

    Wat fijn om te lezen dat het wat beter met je gaat.
    Dankzij jouw vechtlust, jouw inzet en niet te vergeten de steun van Sandra, laat jij iedereen versteld doen staan met wat je nu alweer kunt. Maar jouw kennende met al je positiviteit en optimisme ga jij niet voor GOED voor jouw moet het BETER of HET ALLERBESTE. Dit laatste is wat wij jou toe wensen.

    en vergeet niet, SAMEN STAAN JULLIE STERK!

    Groetjes Leo en Adriënne

  • 30 Juli 2014 - 11:17

    Jo:

    ha kanjer

    ik heb het gevonden wat ik moet doen nog even en dan kun je naar zeilberg kermis hahaha

    fijn dat het weer beter gaat maar van jou uit gezien zijn we dat wel een beetje gewend

    nog heel veel goeds en spreek je

    groetjes jo

  • 30 Juli 2014 - 18:16

    Coby:

    Hey TOPPER (s) .

    Geniet van jullie weekendje samen .
    Geniet van het samen zijn .

    Veel liefs uit van ons allemol uit Gimmert
    XXX 1000 maal
    Ook vele groetjes van ons pap en mam natuurlijk .

  • 30 Juli 2014 - 22:21

    Anita Kivits:

    Hey jonguhhhh,

    Wat ben ik blij om dit te lezen!!
    en stapjes zijn stapjes!
    Maar ik weet dat je een grote vechtlust hebt, en ik weet ook dat je een hele sterke
    vrouw naast jou zeide heb staan!
    Wij hadden je graag op willen komen zoeken, maar nu 1 uur rijden
    is een beetje te lang nu voor mij! Ben momenteel niet zo mobiel!
    Ik hoop dat jullie van het weekend alles goed kunnen bekijken over hoe en wat thuis!
    En dat jullie even lekker tot rust kunnen komen met zn 2 en!
    Echt onwijs veel sterkte! En mochten we iets kunnen doen laat het maar weten!
    Toy toy toy! zet hem op!

    Xx de kivitjes

  • 01 Augustus 2014 - 07:58

    Marion:

    Jaja,nog ff wat werken aan je conditie .....en dan.....WEEKEND VERLOF.....
    Geniet ervan .......

    Groetjessssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2014

Thuis

11 September 2014

Naar huis

03 September 2014

Goede vooruitzicht

21 Augustus 2014

Aan het fietsen

11 Augustus 2014

Revalidatie 11-08-2014

Actief sinds 26 Juli 2014
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 8832

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: